Olen ottanut täällä olevat kuvat mun minoltalla (piti oikein tarkistaa minkäs merkkinen tuo mun kamera onkaan.Se on ööh...semmonen punanen) ja osan äitini Canon järkkärikameralla. Ihan kivoja kuvia saa munkin kamsulla mutta järkkärillä on kivempi ottaa kuvia, näyttö kääntyy tarpeen mukaan, mun kamsun näyttöä ei voi kääntää ja se on aika kulunutkin. Kulttuuripajan kamera on vähän känkkäränkkä, toimii silloin kun huvittaa ja se toimii pattereilla (joista loppuu aina hönkä). Mutta jesh! Saatiin lupa ostaa kulttuuripajalle samanlainen canon kuin mikä äitilläni on (ilmeisesti siis sellanen hankitaan, se on kätsä ja hintakin kohdillaan) ja pokkari myös.

Herra Lokummalla on aika söpö kamera. Ei kuulemma kehtaa ottaa ihmisten ilmoilla kuvia ilman että mutisee "eeh, tää nyt on mun siskon kamera*

039_crop-normal.jpg

Kamerassa oli pieni filmirullakin sisällä, se on hävinnyt jonnekkin. Sanoin Herra Lokummalle että kamerassa ei ole filmiä, sain vastaukseksi että nykyään ei kuulemma tarvita filmiä valokuvauksessa. No kuvatkoon nyt sitten, kai se jossain vaiheessa hoksaa.

041-normal.jpg